mandag den 6. juli 2009

Allan Hansen i DR2 og Venstrebladet lørdag den 4. juli 2009

Så kom Arnakke på verdenskortet i
Set fra oven - DR2-tema
- Et zoom fra rummet
- lørdag d. 04. juli 2009 kl. 20:30-21:00 på DR2.
Udsendelsen fortalt af DR journalist Helle Lyster handler om, hvordan man kan bruge Google Earth på forskellige måder. Der er virkelig mange muligheder. Jeg er med i det indslag, som fortæller om de mange millioner billeder, som ligger i Google Earth, og hvordan de kommer ind i Google Earth.

Venstrebladet (Holbæk Amt Venstreblad) bragte en historie lørdag d. 04. juli 2009 på side 4-5 med titlen "Linsen fanger alle verdenshjørner" skrevet af journalisten Tine Fasmer.
Artiklen handler om mit liv, fremtidsplaner og ikke mindst om mine fotorejser til verdens 7 kontinenter.

Begge steder blev mit foto fra Antarktis, som vandt første præmie i Panoramio/Google Earth foto konkurrencen i Kategorien "Usædvanlige Steder" i januar 2009, vist.
Lemaire Channel, Antarctica.
Lemaire Channel i Antarktis

Foto: Allan Hansen / LichtenHansen.

Det er ét af mine billeder på Google Earth - Panoramio billeder af LichtenHansen - Allan Hansen taget rundt omkring i verden.

-
- Arnakke fotografen Allan Hansen
-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar